Esemenykrónika

Az Ezüsthajúak Nyugdíjas Egyesületével történt

10 éves az Ezüsthajúak Nyugdíjas Egyesülete

2019.11.10 Az Egyesület Jubileumi Közgyűlésen ünnepelte megalakulásának 10. évfordulóját, 2019 november 08-án. Balázs István köszöntötte a megjelenteket és a meghívott vendégeket [...]

Sopronba kirándultunk

2019.09.09 Az éves munkatervnek megfelelően 2019. szeptember 09. én reggel vonatra szálltunk, és elutaztunk Sopronba, ahol a Szieszta Hotelban szálltunk meg [...]

Megalakult az Ezüsthajúak Kamara Kórusa

2018.02.06 Az Ezüsthajúak Nyugdíjas Egyesülete 2010. július 30-án alakult és az akkor elfogadott alapszabály értelmében civil szervezetként működik. Célunk az idősek [...]

Az Ezüsthajúak Nyugdíjas Egyesülete egy hetes kiránduláson vett részt

2017.10.10 Sárospatakon megismerkedtünk a várral, megmásztuk mind a kétszáz lépcsőt. Fáradtságos volt, de megérte. Az idegenvezető végig vitt minket az egész [...]

Anyák- és apák napja az Ezüsthajúak Nyugdíjas Egyesületében

2017.06.04 A hónap folyamán több anyák napi ünnepségen vettünk részt, de úgy gondoltuk, hogy rendezünk egy saját ünnepet is. Balázs István [...]

Hurrá tavasz!

2017.05.03 A Szőregi Ezüsthajúak Nyugdíjas Egyesülete tavaszváró nyugdíjas találkozót szervezett, ahol nyolc klub képviseltette magát, 86 fővel. A terített asztalon volt [...]

Nyugdíjasok évzáró vacsorája

2016.12.15 A szőregi nyugdíjas szervezetek 2016. december 15-én karácsonyi műsorral egybekötött vacsorával ünnepeltek. Ezen részt vett a Szőregi Nyugdíjas Egyesület Szőnyi [...]

Az Ezüsthajúak Nyugdíjas Egyesülete hírei

2015.09.29 Éves munkatervünknek megfelelően szeptember 29-én vonatra szálltunk azzal a céllal, hogy megnézzük Budapest nevezetességeit. Első utunk a világhírű Mátyás Templomba [...]

Bronzérmes gulyásleves és gömöri népdalcsokor a majálison

2015.05.01 Hagyomány már, hogy az Ezüsthajúak Nyugdíjas Egyesülete minden szőregi majálison benevez a meghirdetett főzőversenyre. Idén sem volt ez másként: a [...]

Nőnapot ünnepelt az Ezüsthajúak Nyugdíjas Egyesülete

2015.04.04 A hagyományokhoz híven az idén is megtartottuk a nőnapi ünnepséget. A tagság a megbeszélt időpontban megjelent a Tömörkény István Művelődési [...]