Vendégváró

2014. szeptember 18-án a Szőregi Nyugdíjas Egyesület vendégváró rendezvényt tartott, amelyre meghívta az Alsóvárosi Nyugdíjas Egyesületet, Farkas Zoltán Baráti Körét, a Kiskundorozsmai Nyugdíjas Egyesületet, a L.É.T. Nyugdíjas Egyesületet, a Szegedi Hóvirág Nyugdíjas Egyesületet és az Újszentiváni Nyugdíjas Egyesületet. Összesen 36 vendég vett részt a szüreti bálunkon.

Fotó: Szőregi Nyugdíjas Egyesület

Megérkezésükkor pálinkával fogadtuk, majd borral és fonott kaláccsal kínáltuk őket. A rövid köszöntő után kezdetét vette a vacsora, majd a mulatság és a tánc, melyen mindenki nagyon jól érezte magát.

Visegrád

2014. szeptember 20-án a Ferencszállási Nyugdíjas Egyesület szervezésében elindultunk  autóbusszal Visegrádra. Galamb Sándorné jól megszervezett útiterve alapján utaztunk. Visegrádon a vár előtti parkolóban álltunk meg. Megnéztük a várat, elmentünk a „bob” pályához, ahol akinek kedve volt, felülhetett a járműre és kerülhetett vele. Mivel dél volt, aki akart ebédelhetett. Szarvas kolbászt, vaddisznó kolbászt, kürtös kalácsot, vagy ami a táskájában volt. Ezután egy másfél órás hajókirándulás következett a Dunakanyarban.

Fotó: Szőregi Nyugdíjas Egyesület

Délután 5 órakor úgy döntöttünk, hogy elindulunk haza. Köszönjük a szervezést Galamb Sándornénak!