Csodás októbert tudhatunk a hátunk mögött, az időjárás is engedte, hogy minél több időt töltsünk a gyerekekkel a szabadban. Sétáink alkalmával az ősz kincseit gyűjtöttük, felelevenítve az utcán való közlekedés és viselkedés szabályait is. A gyűjtött kincsekből közösen alkottunk a gyerekekkel.

Családi nap: Októberben rendeztük meg a már hagyománnyá vált Őszi Családi Napunkat. Színes programokkal készültünk. Óvodánk életének hangulatos színfoltja az őszi családi délután, ahol a szülők, gyermekek, nevelőközösségünk tagjai együtt tölthetnek néhány órát. Alkalom adódott lovas kocsikázásra és horgászatra is, ahol mindenki kedvére válogathatott a megérdemelt jutalmakból.

Legnagyobb sikere az ugráló várnak volt. Ujjlenyomat, tenyérnyomat vételre is volt lehetőség, a Vízimentők és Tűzoltók munkájával is megismerkedhettek a gyerekek.

Az arcfestés, mint mindig, most is nagyon népszerű volt, amiben a Magyar Vöröskereszt ifjú önkéntesei nagy segítségünkre voltak. Az „édes percekről” a szülők gondoskodtak, hiszen a büfé asztal az ő kezük munkáját dicsérte. A sok éves hagyománynak megfelelően a napot finom bográcsos vacsora és a még finomabb helyben sütött palacsinta elfogyasztása zárta. Köszönetünket fejezzük ki mindazoknak, akik az egész délután sikerességében segítőink voltak.

Papírgyűjtés: Sikeres papírgyűjtésen vagyunk túl. Köszönjük a szülőknek, hogy ilyen aktívan vettek részt a felhívásunkban.

Fotó: Szerb Utcai Óvoda

Őszi kirándulás: Egy csodás őszi napon kirándultunk a gyerekekkel, Mezőhegyesre a Nonius Hotelbe. Izgatottan várták a napot, hiszen vonattal utaztunk. Az ősz mindig megmutatja csodás, sokszínű arcát, tette ezt a kirándulásunk alkalmával is. Útközben lehetőség adódott az őszi táj, az állatok megfigyelésére is. A kiránduláson, színes programokon vettünk részt. Megnézhettük a lovardában a lovakat, a kocsi múzeumot, ahol még a Mikulás szánját is láthatták a gyerekek.

Bemutatót nézhettünk meg, ahogy a lovakat felkészítik a versenyekre, edzik őket, gondoskodnak róluk.

Ebéd előtt még lovas kocsikázásra is volt lehetőségünk, ebéd után pedig élményekkel gazdagon indultunk haza. Szép napot töltöttünk együtt a gyerekekkel.

Truffaldino színház: A gyerekek igen vidám előadást láthattak, a „Népek zenéje” címmel.

Fotó: Szerb Utcai Óvoda

Színház: A nagycsoportos gyermekek a Kamaravarázs zenei előadást tekinthettek meg. Bővültek ismereteik, csodálattal hallgatták a különböző hangszereken megszólalt muzsikákat.

Zeneiskola: A nagycsoportos gyerekekkel meghívást kaptunk a zeneiskolába, ahol különböző hangszerekkel ismerkedhettünk meg. Nagy volt az érdeklődés a gyerekek körében, csodálattal hallgatták az iskolás gyermekek előadását.

Délutáni foglalkozások: Elindultak a délutáni foglalkozások, nagy az érdeklődés irántuk, sok kisgyermek vesz részt ezeken a programokon. A görkorcsolya oktatásban sok kisgyermek gyarapította tudását. A néptánc oktatás és hitoktatás iránt is nagy az érdeklődés. A gyerekek várják ezeket a programokat.