Szeptember végén ismét felkerekedtünk és elindultunk Európát átszelve London felé. Brüsszelben megcsodáltuk a Királyi palotát, Maneken Pis-t, Atomiumot. Másnap reggel átkeltünk egy óriás komphajóval Angliába. Első városunk a középkori hangulatú Canterbury volt. Délután Charles Dickens városában, Rochester-ben tettünk sétát és néztük meg nevezetes épületeit.

Este finom vacsorát készítettek tanáraink mi meg felfedeztük AllHallows-t, a szállásunk környékét. Másnap London belvárosát tekintettük meg, utaztunk a London Eye-on, meghallgattuk a Big Ben zenéjét a St. James park mókusait megetettük, a Trafalgar téren  megmásztuk az oroszlánokat, a Királyi lovasság őrségváltását megnéztük. Jártunk a 6 emeletes Hamleys játékáruházban ahol sok móka várt ránk.

A királynő nyári rezidenciája a Windsori kastély és Eton kisvárosa, ahol William herceg is tanult lenyűgözött minket. Innen ismét London felé vettük az irányt és megnéztük a Towert, a Tower hidat, amin átsétálva jutottuk el a Belfast csatahajóra, ami szintén nagy élmény volt. Jártunk Shakespeare Globe színházánál, sajnos idő hiányában nem láttunk előadást. A csütörtöki napon Madame Tussaud’s viaszmúzeumában sok hírességgel találkoztunk és fényképezkedtünk. Jártunk a Természettudományi Múzeumban a dinóknál,  a British Múzeumban a múmiáknál, a Tengerészeti Múzeumban Nelson admirálisnál. Greenwich-ben állhattunk a 0. hosszúsági körön és megnéztük a Cutty Sark hajót. Voltunk az Olimpia helyszínein az olimpiai faluban.

London után nem ért véget még a kirándulásunk, hiszen Franciaország felé vettük az irányt. Párizst is felfedeztük. Gyalogos, metrós városnézésen vettünk részt. Megnéztük a Louvre Múzeumot, a Diadalívet, az Eiffel tornyot, sétáltunk a Tuileriák kertjében, megcsodáltuk a Notre Dame-ot.

Vasárnap kifáradva, de annál több élménnyel érkeztünk haza. Köszönjük szüleinknek, igazgatónőnknek és tanárainknak, hogy elmehettünk erre a feledhetetlen kirándulásra.